Google Docs Genel Özellikleri
Google Drive belgeler, fotoğraflar, videolar ve dosyaları 15
GB’lık ücretsiz depolama alanı ile yüklemenize olanak sağlar.
Klasik tasarımı ve rahat kullanımı ile akıllı cihazların
arasında sekronize edebilir ve istediğiniz yerde kolayca dökümanlarınıza
erişebilmekle kalmayıp gerekli ekleme ve çıkarmaları da yapabilirsiniz.
Dökümanlar grup projelerinizde de tasarruf sağlar ve takım
arkadaşınızın yapmış olduğu değişikliğe gerçek zamanlı olarak kolayca
görebilirsiniz ve izin verdiğiniz tüm takım arkadaşlarınız da dökümanlara tek
yerden ulaşabilir, kenar çubuğunda onlarda sohbet edebilirsiniz.
Google Docs Avantajları
• Gezinme paneli sayesinde belgelerinizi daha kolay bir şekilde bulabilir ve onları düzenleyebilirsiniz.
• Bilgisayarların çalışması, bozulması artık belgelerinize
zarar veremez.
• Çalışanlarınız ortak çalışma imkanları ile doküman
karmaşası ve hurdalığı yaratmazlar.
• Sürekli en güncel belge ile eş zamanlı çalışırlar.
• Belgeler üzerindeki en ufak değişiklikleri takip
edebilirsiniz.
• Bilgisayarlarda özel ofis yazılımları (MS Office, Open
Office, Libre Office vb.) bulunmasına gerek yoktur.
• Tüm belgelerinizi web tarayıcı üzerinde oluşturabilir,
saklayabilir, paylaşabilir hatta yayınlayabilirsiniz.
Google Docs Dezavantajları
• MS Office programlarına göre özellikleri oldukça sınırlıdır.
• Bir Google Docs kullanmak için internete bağlı olmanız
gerekir.
• Her zaman tüm tarayıcılar tarafından desteklenmiyor
olabilir.
• Belgeleri yüklemek
çok zaman alıcı olabilir.
• Google Docs kullanımı MS Office göre daha zordur.
0 yorum:
Yorum Gönder